Od 2027 se mění daňová pravidla pro benefity, vrací se sleva na studenta a školkovné a zvyšují se limity pro daňová přiznání.
Povinnost zveřejnit Public CbCR nejpozději do 31. prosince 2026 u společností s kalendářním účetním obdobím.
Plánujete podnikání v České republice? Crowe pomáhá firmám při vstupu na český trh s daněmi, účetnictvím, mzdami, auditem a poradenstvím.
O vrácení DPH zaplacené v jiných členských státech EU za rok 2025 je nutné zažádat nejpozději do 30. září 2026, poté již nárok na vracení DPH zaniká.
V odůvodněných případech lze u určitého druhu zboží vycházet pro stanovení základu daně z jeho minimální skutečné hodnoty
O vrácení DPH zaplacené v jiných členských státech EU za rok 2025 je nutné zažádat elektronicky nejpozději do 30. září 2026.
Od 1. 7. 2026 činí úrok z prodlení 11,75 % p.a. Vzniká od 4. dne po splatnosti a vychází z repo sazby ČNB navýšené o 8 p.b.
Vláda připravuje zavedení EET 2.0 od roku 2027. Nový systém má být jednodušší a zaměřený především na kontaktní platby.
Metodika přináší nový výklad pravidel i praktická upřesnění, která ovlivní posuzování přeshraničních daňových situací.
Zásadní legislativní změna sjednocuje zdanění kryptoaktiv s investicemi, zavádí časový a hodnotový test pro osvobození příjmů fyzických osob.
S blížícím se koncem června 2026 musí nadnárodní korporace poprvé podat GIR k globální minimální dani za rok 2024.
Kde se polské společnosti v České republice nejčastěji setkávají s riziky?
Od 2027 se mění daňová pravidla pro benefity, vrací se sleva na studenta a školkovné a zvyšují se limity pro daňová přiznání.
Povinnost zveřejnit Public CbCR nejpozději do 31. prosince 2026 u společností s kalendářním účetním obdobím.
Plánujete podnikání v České republice? Crowe pomáhá firmám při vstupu na český trh s daněmi, účetnictvím, mzdami, auditem a poradenstvím.
O vrácení DPH zaplacené v jiných členských státech EU za rok 2025 je nutné zažádat nejpozději do 30. září 2026, poté již nárok na vracení DPH zaniká.
V odůvodněných případech lze u určitého druhu zboží vycházet pro stanovení základu daně z jeho minimální skutečné hodnoty
O vrácení DPH zaplacené v jiných členských státech EU za rok 2025 je nutné zažádat elektronicky nejpozději do 30. září 2026.
Od 1. 7. 2026 činí úrok z prodlení 11,75 % p.a. Vzniká od 4. dne po splatnosti a vychází z repo sazby ČNB navýšené o 8 p.b.
Vláda připravuje zavedení EET 2.0 od roku 2027. Nový systém má být jednodušší a zaměřený především na kontaktní platby.
Metodika přináší nový výklad pravidel i praktická upřesnění, která ovlivní posuzování přeshraničních daňových situací.
Zásadní legislativní změna sjednocuje zdanění kryptoaktiv s investicemi, zavádí časový a hodnotový test pro osvobození příjmů fyzických osob.
S blížícím se koncem června 2026 musí nadnárodní korporace poprvé podat GIR k globální minimální dani za rok 2024.
Kde se polské společnosti v České republice nejčastěji setkávají s riziky?